Al eerder berichtte ik over hoe de marketeers ons als ouders en Mette als jonge boreling bestoken met hun prachtige producten en diensten. Ook via digitale nieuwsbrieven worden we op de hoogte gehouden. En wordt er eigenlijk iets gedaan aan verwachtingsmanagement. De service van Oei, ik groei is een wekelijkse voorspelling van de vorderingen van Mette in de vorm van een e-mail. Zo weten we wat we komende week kunnen verwachten. Mag ze aan de verwachtingen gaan voldoen die ons voorgehouden worden…

“Je merkt nu duidelijk dat je baby wat meer naar buiten gericht is. Hij heeft een onbewuste voorkeur voor alles wat glimt en flikkert. Ook zal hij nu wat meer met speelgoed gaan spelen. Een babygym, activitykleed of een rammelaar boeien hem. Maar niet alleen speelt je baby met gekocht speelgoed, hij vindt het natuurlijk ook super leuk om ‘gesprekjes’ met jou te voeren. Juist omdat hij nu meer naar buiten gericht is.”

We kunnen dus aan de bak deze komende week!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.